1- راهنمای نگارش مقاله، 2- روش ارسال مقاله، 3- هزینه های ثبت نام در همایش

 

1- راهنمای نگارش مقالات

لطفاً قبل از انجام ثبت و ارسال هر مقاله به نکات زیر با دقت توجه فرمائید: 

1. ابتدا راهنمای نگارش مقالات کامل یا چکیده را دریافت نموده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

2. سپس هر یک از بخش های مقاله خود را کپی نموده و در فایل راهنمای نگارش مقاله، جانمایی نمایید.

3. هر مقاله می بایست شامل یک فایل تایپ شده با فرمت Microsoft Word باشد که شامل تمامی بخش های یک مقاله است.

4. قبل از ارسال مقاله، ضوابط بخش مقاله (ضوابط بخش مقاله) را مطالعه فرمایید.

 

دستورالعمل نگارش مقاله فارسی
 دستورالعمل نگارش مقاله کامل فارسی
دستورالعمل نگارش مقاله انگلیسی
دستورالعمل نگارش مقاله کامل انگلیسی
دستورالعمل نگارش مقاله فارسی
 دستورالعمل نگارش چکیده فارسی
دستورالعمل نگارش مقاله انگلیسی
دستورالعمل نگارش چکیده انگلیسی
ضوابط بخش مقاله
ضوابط بخش مقاله

 

ضوابط بخش مقاله

  • محورهای موضوعی مقاله:

علی‌رغم محورهای زیر، ارسال مقاله در هر موضوعی که به نحوی مرتبط با حوزه گردشگری باشد، مجاز است. برخی محورهای موضوعی برای ارسال مقاله به شرح زیر مدنظر است:

 

گردشگری و فرهنگ

گردشگری و طبیعت

گردشگری، ورزش و سلامت

-        گردشگری میراث فرهنگی و هنری

-        گردشگری شهری و روستایی

-        گردشگری عشایری

-        گردشگری مذهبی

-        گردشگری خوراک

-        سایر حوزه­ های مرتبط

-        گردشگری کوهستان و بیابان

-        گردشگری ساحلی و دریایی

-        گردشگری نجوم

-        پرنده­ نگری

-        اکوتوریسم و ژئوتوریسم

-        سایر حوزه­ های مرتبط

-        گردشگری پیشگیرانه

-        گردشگری تندرستی

-        گردشگری پزشکی

-        گردشگری ورزشی

-        گردشگری درمانی

-        سایر حوزه­ های مرتبط

گردشگری و فناوری

گردشگری و توسعه

گردشگری و مهمان­ نوازی

-        گردشگری الکترونیک

-        گردشگری هوشمند

-        گردشگری و متاورس

-        سایر حوزه­ های مرتبط

-        خط­ مشی گذاری در گردشگری

-        کارآفرینی و توسعه پایدار گردشگری

-        اقتصاد و بازاریابی گردشگری

-        سایر حوزه­ های مرتبط

-        مراکز اقامتی

-        مراکز پذیرایی

-        مراکز تفریحی

-        سایر حوزه­ های مرتبط

 

  • دستورالعمل تدوین مقاله:

1. مقاله بایستی دقیقاً طبق دستورالعمل نگارش مقاله نگاشته و از طریق سامانه همایش به دبیرخانه ارسال گردد.

2. مقالات در هیچ یک از مجلات، کتب، همایش ­ها یا فضای مجازی نباید منتشر شده باشد.

3. مقالات در سه سطح سخنرانی، پوستر، و چاپ در کتاب مجموعه مقالات، پذیرش می‌شوند.

4. محققانی که مقاله آن‌ها به صورت سخنرانی پذیرفته شده است باید پاورپوینت تهیه و مقاله خود را در 15 دقیقه به صورت سخنرانی ارائه نمایند.

5. محققانی که مقاله آن‌ها به صورت پوستر پذیرفته شده، بایستی توسط نویسنده در قالب پوستر تنظیم شود.

6. ساختار مقاله و همچنین پاورپوینت و پوستر در فرمت وُرد از طریق سایت رویداد قابل دریافت است.

7. فایل پوستر مقالات در روز برگزاری در محل رویداد نمایش داده می‌شود.

8. مقالات در کتاب الکترونیک رویداد به صورت تمام متن چاپ می‌گردند.

9. نویسندگان مقالات به صورت حضوری و غیرحضوری می‌توانند در همایش ثبت‌نام کنند.

10. برای نویسندگان مقالات پذیرفته شده در هر سه سطح، و همچنین شرکت­ کنندگان بدون مقاله در همایش، گواهی معتبر (الکترونیک) صادر می‌شود.

   

2- روش ارسال مقاله

پس از آماده سازی مقاله طبق راهنمای نگارش مقاله به زبان فارسی و یا انگلیسی، از مسیر زیر اقدام به ارسال مقاله خود نمایید :

1. ابتدا در سایت ثبت نام نموده و وارد کنترل پنل کاربری خود شوید.

2. از منوی ارسال مقاله جدید، اطلاعات اولیه مقاله خود را ثبت نمایید.

3. برای ارسال اصل مقاله خود پس از تکمیل فرم ارسال مقاله و ثبت آن به منو وضعیت مقاله رفته و از آنجا اقدام به ارسال اصل مقاله خود نمایید (در صورت عدم ارسال فایل های مربوطه مقاله شما جهت داوری ارسال نخواهد شد).

4. در صورت پذیرش مقاله، اقدام  به پرداخت هزینه های مربوطه نمایید (عدم پرداخت هزینه به منزله انصراف از شرکت در همایش می باشد).

 

3- هزینه های ثبت نام در همایش

هزینه ‏­های شرکت در همایش و خدمات همایش در قالب دو دسته شرکت­ کننده با مقاله و بدون مقاله و دو گروه دانشجو و سایر به شرح زیر می­ باشد. لازم به ذکر است پذیرش در روزهای همایش، صرفا از طریق ثبت نام در یکی از گروه ­های تعریف شده امکان پذیر می­ باشد.

 

دسته اول: هزینههای شرکت در همایش با ارسال مقاله:

 گروه شرکت کننده

مقاله اول

مقاله دوم به بعد، هر یک

دانشجو

380 هزار تومان

220 هزار تومان

سایر

480 هزار تومان

320 هزار تومان

 

نکته 1: هزینه ثبت ­نام در همایش بصورت حضوری برای تمامی نویسندگان کاملا یکسان بوده و نویسنده دوم و به بعد جهت حضور در همایش می­ تواند بر اساس جدول فوق اقدام نمایند.

نکته 2: دانشجویان گرامی جهت پرداخته هزینه در قالب هزینه دانشجویی، مدارک معتبر شامل موارد زیر را به همراه تصویر رسید پرداخت، به ایمیل همایش (icti.conf@ut.ac.ir) ارسال فرمایید: 1- تصویر پشت و رو کارت دانشجویی معتبر ، 2- تصویر پشت و رو کارت ملی معتبر ، 3- تصویر صفحه وبسایت پروفایل دانشگاهی شما که وضعیت دانشجویی در آن قابل رویت باشد.

 

دسته دوم: هزینههای شرکت در همایش بدون ارسال مقاله:

 امکان حضور شرکت­ کنندگان بدون مقاله، نیز در کنفرانس با پرداخت 250 هزار تومان فراهم است. هزینه­ مذکور شامل هزینه پذیرایی و صدور گواهی حضور در کنفرانس می­ باشد.

 

پژوهشگران گرامی، حداکثر 7 روز پس از پذیرش نهایی مقاله، بایستی هزینه پذیرش مقاله را به شماره حساب/ شبا زیر پرداخت نمایند. پرداخت هزینه به دو صورت آنلاین (اینترنتی) و یا مراجعه حضوری به بانک قابل انجام است.

نکته 3: مبلغ پرداختی حتما بایستی همراه با شناسه واریز باشد. لذا حتما شناسه واریز را در زمان پرداخت در قسمت مربوطه درج نمایید. عدم درج شناسه واریز، به منزله عدم پرداخت خواهد بود.

 

بانک مرکزی

نام بانک

تمرکز وجوه اختصاصی بانک مرکزی

نام حساب

4001070103006825

شماره حساب

IR830100004001070103006825

شماره شبا

323070174140103000000003403064

شناسه واریز

 

نکته 4: هزینه­ های فوق الذکر، شامل رزرو نهار و اسکان در روزهای برگزاری همایش نمی­ باشد. هزینه رزرو نهار و محل اسکان، قبل از برگزاری همایش از طریق وبسایت همایش اطلاع ­رسانی خواهد شد و شرکت­ کنندگان در صورت تمایل می توانند نسبت به رزرو ناهار و محل اسکان اقدام نمایند.

پس از پرداخت، تصویر رسید پرداخت را به ایمیل همایش (icti.conf@ut.ac.ir) ارسال نموده، همچنین تصویر رسید را در بخش صورت حساب در پروفایل خود بارگزاری فرمایید. در متن ایمیل ارسالی، کد و عنوان مقاله و همچنین نام نویسندگان را درج نمایید.